2:e september.

några dagar sen jag bloggade..eller någon, men iallafall..inte haft någon lust alls, sen har det krabbat en massa med att ladda upp bilderna..så alice fick logga in på min nu och ladda upp bilden åt mig..haha! ja, så var det med det..men ja, som sagt var ju på korrö och det var bara bra, blev väldigt lyckat faktiskt..vi hade kul nästan hela tiden,jag var ju sjuk och är fortfarande men gjode det bästa av det, haha! vi gjorde massa aktiviteter och sånt, sen spökrunda på kvällen var faktiskt inte så läskigt..bara kul! kollade på när killarna badade med kläderna på,så inte särkilt skönt ut att bada..för mig är det nästan höst nu, tss' men ja..tack alla, för dom två dagarna på korrö! det var iallafall skönt att komma hem sen i onsdags,slapp ju hela skoldagen och så med..och idag är det redan torsdag..skolan var helt okej, men så himla trött på skiten..längtar tills nästa lov! efter skolan stack jag med mathias och didrik ner till börjes, själv köpte jag mig en choklad, mumma! sen bussen hem..mamma åkte till min bror,maria linus och milo för några timmar sen..så hon kommer väll snart, hängde inte med eftersom jag är sjuk typ..så inte så bra att smitta ner linus och milo, så jag får träffa dom någon annan dag istället! så bara pappa och jag hemma då..funderar starkt på att lägga mig i soffan och titta på någon film, men tycker inte att jag har någon bra..min syster kommer nog hit en sväng efter hon med varit hos min bror, ska bli kul att träffa henne..någon vecka sen nu ju, men vi hörs nog senare ikväll tror jag..kram!

passar bra med en bild på mig och linusälsklingen,
för jag saknar han hur mycket som helst!
du är min livsglädje lillplutten. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0