tack för att ni gjorde dagen så bäst.

jag kom hem för bara en liten stund sen..min dag har varit hur bra som helst, verkligen super! åkte ju till växjö..lilli följde aldrig med sen, så det blev jag, sabra och ajla..vi tog bussen 20 över 10, när vi kom fram så sprang vi runt i alla affärer då.. jag köpte bara ett par svarta leggings, får inte köpa mer, vänta till göteborg fortfarande, haha! men ja.. vi åt på donken, köpte glass..pratade, och skrattade! tack för dagen..ni gjorde den så bra som den bara kunde bli! detta borde vi göra om snart.. vi åkte iallafall hem vid 4tiden, sen gick jag med sabra hem en stund, sen kom pappa och hämtade mig då..nu är jag hemma då, mamma bakar pizza så det ska vi äta ikväll, mums! får titta efter om det är något bra på tv med..någon bra film eller något, men vi hörs..kramar!

här kommer några av bilderna från dagen.. ni är verkligen bäst!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0