tack för att du finns.

kom precis hem från sara..åkte till henne efter jag varit hemma en stund efter skolan, så har inte hunnit blogga innan idag..vi spelade faktiskt lite guitar hero idag, ett år sen jag spelade det sist eller något sånt..haha men det är fortfarande lika kul! annars gjorde vi inte så mycket, pratade mest..har alltid så mycket att prata om,tack för kvällen..du är bäst min lilla ängel! nu är jag ju som sagt hemma..vid 8 börjar idol, fattar ni hur glad jag är eller? mitt favoritprogram ju..det är sjukt vad bra det är! så då ska jag lägga mig i soffan med en stor mysig filt och drcka oboy..något bättre än oboy finns ju inte heller! mums..måste prata lite med sabra sen med, bestämma någon dag vi kan träffas denna veckan..föresten så var skolan helt okej idag, som alla andra dagar ungefär..vi har fått nytt schema med, med lite ändringar och så..vi fick även sluta vid halv 2 på måndagar, istället för sovmorgon, så himla skönt! men det är bara varannan lite dåligt tycker jag..nej, detta blev inget roligt inlägg, känner att jag inte har något att skriva alls..kanske bloggar senare, får se.. annars imon,kramar! ♥

bilden är tagen för nån månad sen, men känner att jag inte orka bry mig..
tack för att du finns bästavän, ingenting utan dig..inget!



Kommentarer
Postat av: Sara

du är det bästa jag har..

du får mig att orka & att leva!

du är bäst, du är viktigast för mig..

jagälskardig!

2010-09-07 @ 19:55:55
URL: http://sarys.blogg.se/
Postat av: alice

sv: ja då!

jag saknar dig med, mer än något annat..

fan att det aldrig går och vara längre knappt.. imorgon? <3

2010-09-07 @ 21:30:36
URL: http://aliceemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0