ta mig tillbaka till grekland.

sovmorgon idag..så jag steg upp vid halv 9 idag, istället för vid halv 7 som jag brukar..så skönt att få sova ut! vi slutar vid 3 idag med tror jag det var..men är ju inte hemma tidigare för det, så får ta bussen vid halv 4 iallafall..vad jag hatar att det inte går bussar tidigare, så illa..men jag tar bussen hem till alice då,så det blir att vara med henne idag..sara med! har inte varit med dom på hela veckan,varit på korrö och allt..så det blir särket jättebra! det är bara 10 grader ute..brrr kallt! jag saknar verkligen sommaren,men mest av allt saknar jag grekland, rhodos..vill åka dit igen, men vara frisk denna gången..hade varit helt perfekt att åka dit nu! men samtidigt tycker jag det är rätt mysigt med hösten, man får ta på sig mysiga stora stickade tröjor..halsduk  och allt sånt, så helt fel är det inte..tycker faktiskt om alla årstider på något vis, äsch..har inte tid att skriva mer nu, ska snart åka till skolan..vi hörs efter jag varit med alice och sara, så i ikväll..kram!

bild från Grekland..jag saknar det, ta mig tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0