kladdkaka och eclipse med min alice.

vi har ju ingen sovmorgon på fredagar längre..dom ändrade ju schemat och tog bort sovmorgonen, så det blev att stiga upp vid kvart i 7 som alla andra dagar..men just idag var jag mer trött än vad jag brukar vara, jag orkade verkligen inte gå upp från sängen och ta bussen till skolan..men tvingade mig själv iallafall,efter skolan åkte jag direkt med bussen upp till alice..när man kom in till henne, stod hon i köket och lagade pannkokor till oss, sen hade hon kladdkaka i ugnen..haha, så snäll är hon..verkligen världens bästa! när vi ätit upp hennes goda pannkakor, så la vi oss i soffan åt kladdkaka och kollade på..eclipse! ååh' vad bra den var..helt klart bland den bästa filmen jag sett! new moon var ju så otroligt bra den med..alice och jag bestämde oss för att om någon vecka så ska vi kolla på 1;an..sen 2;an och 3;an så vi ska se alla snart igen..längtar redan asså! jag är ganska mätt nu efter den där goda kladdkakan med bananer och marsmellows på..men mamma har gjort enchilladas min favoritmaträtt, eller bland min favoritmat, det är sjukt vad gott det är..så klart att jag måste äta det! haha..ska äta med mamma och pappa framför idol, mysigt! idol,idol,idol längtar tills det börjar..jag verkligen älskar det programmet! nu har jag inte tid att skriva mer..måste hinna kolla på alla bloggar och så innan idol börjar ju..
ni få ha en jättemysig och bra kväll..för det ska jag ha, vi hörs senare ikväll..kramar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0