göteborg imorgon.

jag kom hem från skolan för en halvtimme sen ungefär, skönt att vara hemma..jag har längtat hela dagen att få komma hem, jag har varit så trött idag..orkade knappt stiga upp från sängen på morgonen, haha! det brukar jag faktiskt alltid orka annars..iallafall så var det sista skoldagen för mig denna veckan, så himla skönt! göteborg imorgon då,liseberg och stan såklart! med min och alice familj, kommer särket bli hur bra som helst..det kommer massor med bilder på söndag eller måndag..det lovar jag er! nu ska jag gå ner och äta,sen måste jag packa..vi hörs sen..kramar!

passar bra med en bild på mamma,mig och pappa för flera,flera år sen..när vi var på liseberg och åkte flumeride.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0