en mysig kväll med min bästavän.

sara åkte precis hem nu..vi har varit ute och tagit lite kort, men dom blev inte alls bra idag, men vi hade det kul iallafall, spelat lite guitar hero och bara pratat..alltid mysigt med henne! jag skulle engentligen stannat kvar i Tingsryd idag och gått på areobic med alisa, men vi besämde oss för att gå på dans istället på torsdagar, tycker själv att dans är mycket roligare än areobic så det blir nog bara bra! men som sagt..stannade inte kvar där då, jag åkte med pappa hem istället, men annars har skolan varit helt okej..och nu efter med sara har jag bara haft kul! tack för kvällen hjärtat..nu ska lägga mig i soffan med en stor mysigt filt ikväll och kolla på mitt favoritprogram, idol! dricka varm oboy med ska jag faktiskt göra! mysigt nu på hösten..ni få ha en mysig kväll, kramar! ♥

bild på mig och sara från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0