30:e september 2010.

jag har inte varit hemma på hela dagen, det är därför jag inte bloggat innan idag alltså..det blir så på torsdagar för jag går med alisa hem då, sen vid kvart över 5 börjar dansen,jag är hemma vid 7tiden ungefär..iallafall som jag skrev igår så är torsdagar värst, det är jätte tajt mellan lektionerna och på något konstig vis känns dom längre än alla andra dagar,men jag överlevde denna torsdagen med..gick som sagt med alisa hem då, vi gjorde väll inte så mycket pratade och åt, haha..efter ett tag kom moa och jill, sen stack vi till dansen..dansen gick bara bra, det är hur kul som helst! kom ju hem vid 7 ungefär,eller lite innan..då hoppade jag direkt in i duschen, sen nu har jag tittat på idol,själv tyckte att det inte var någon som var sådär 'jätte' bra idag faktiskt, så ingen aning om vilka jag tror kommer gå vidare..får se senare helt enkelt, har det bra.. så hörs vi imorgon,kramar! ♥

en bild på mig från igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0