20:e september 2010.

nu har jag precis ätit..packat till elevens val, nu har jag ändå inget för mig så jag tänkte att jag lika gärna kunde göra ett inlägg, även om jag inte har något att skriva..iallafall så är det ju måndag idag igen, lite tråkigt för helgen är slut, men skolan gick bara bra eller ja nästan..hemkunskapen gick ju inte helt som det skulle, vi skulle baka scones idag, det som jag tycker är så gott..då skulle jag och andré baka det..så vi satte igång, allt gick bra..sen skulle den in ugnen, så märker vi att vi glömde bakpulvret, haha så lyckat..det var ganska irriterande faktiskt, dom smakade ju inte gott precis, men ja..får lyckas bättre nästa gång! haha..men annars så har allt gått bra, synd att vi inte slutade tidigt idag bara..som vi gör varannan måndag, trött på att komma hem såhär sent, varje,varje dag..men äsch, tråkigt inlägg..nu har jag inget mer att säga, vi hörs senare ikväll..jag lägger förmodligen upp bilder från göteborg, det tror jag..saknar göteborg som bara den nu! men har det så bra.. vi hörs sen, kramar!

jag hittade en väldigt fin bild på mig och alice på datorn för ett tag sen..det är för flera,flera år sen som ni kanske ser, när vi gick på ridskola..haha, men jag saknar den tiden lite faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0