12:e september 2010.

jag åkte hem från sara vid 4 ungefär..mormor och morfar skulle komma, så dom hämtade mig hos sara, sen 4 så har jag pratat med mormor och morfar och så, vi har ätit våfflor..mums! ska snart gå ner till dom, skulle bara upp och göra ett litet inlägg för det var ett tag sen sist nu, min dag har iallafall varit jättebra, både hos sara och nu här hemma med..trots att det är skola imorgon, som jag verkligen hatar..stiga upp vid halv 7 och allt..så är jag glad, för jag slutar vid halv 2 imorgon, yes! så himla skönt..så det blir inte så många timmar i skolan som det är annars, skönt det..för jag är så trött på att komma hem vid 4 varje,varje och varje dag..det är kväll med en gång, men äsch..har inte tid att skriva mer, ska gå ner till mamma,pappa,mormor och morfar nu, vi hörs senare..med en hel del bilder på mig och sara från dagen, kramar! ♥

två bilder på mig och sara från dagen när vi spelar guitar hero..jag älskar dig bästavän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0