internet funkar igen.

nu funkar internet igen, och jag är glad..alice bror kom upp och fixade det, tur det! så nu ska jag försöka blogga lite mer..men nog om det, så har min dag varit bra..vid 12tiden kom tim och fixade datorn då, och lite senare åkte jag in till byn med mamma,jag hade 3 presentkort som jag fick när jag fyllde år, för nästan 1 år sen nu..så dom behövde jag handla upp, så det gjorde jag..och självklart så handlade vi mat med, som jag tycker är så kul..nej det tycker jag inte, men det gick bra ändå, när jag hem hem så åt jag och så, sen kom alice.. vi gick ut och tog lite bilder, det var så fin väder idag,varmt för att vara höst och solen sken..det är härligt! ikväll ska jag äta tacos, gud vad gott..sen sitta med en påse godis framför en film, det blir en bra lördagskväll det!
hoppas ni också har haft en bra dag, kramar! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0