tack för dagarna tjejer.

jag har inte haft tid till att sitta vid datorn sen i söndags,så har därför inte bloggat heller..Alisa kom till mig vid 12 i söndags då, vi gick ut och tänkte att vi skulle ta lite bilder, men det blev inte så många..haha! så vi gick in istället, bara tog det lungt, pratade och skrattade..efter en stund kom Alice och Sara också, vi hade hur kul som helst..vi gjorde egentligen inte så mycket, tog bilder..och bara hade kul! vid 6tiden åkte Sara hem och senare kollade vi på twilight..gud vad jag älskar den och dom andra filmerna av dom..helt klart mina favoritfilmer så sjukt bra är dom! så där satt jag helt osocial och istället helt inne i filmen..haha! när filmen var slut så gick Alice hem, Alisa och jag var hungriga så vi gick ner och åt mackor och drack oboy så gott så! sen gjorde vi inte så mycket, tror vi bara la oss och pratade tills vi somnade, över en timme var det..tack för dagen tjejer, den kunde inte blivit mycket bättre! nu idag så vaknade vi vid 9tiden, gick ner och åt frukost..efter en stund ringde Alice, så hon kom också..vi spelade mario kart och gick ut en runda..vid halv 2 skulle Alice till Växjö, och Alisa åkte hem..så jag åkte ner till Sara, och var med henne några timmar..och nu är jag hemma och är jättetrött..jag ska nog gå ner snart och dricka varm oboy och se om det är något bra på tv..hoppas ni har haft det lika bra som jag, kramar!

en bild på mig och Alisa sen i söndags..resten av bilderna kommer en annan dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0