det finns ingen som är så bra som du.

kom nyss ut från duschen nu..varit ute och gått en runda med mamma, har inte hunnit bloggat något idag..men iallafall så var ju jag hos alice igår och sov hos henne, vi hade det verkligen super! vi kollade på baksmällan på tv, det var nog den sjukaste men roligaste filmen jag sätt, helt ärligt! men den var verkligen bra! annars så bara pratade vi och så..mysigt! jag åkte hem vid 2 idag, så stannade inte hos henne så länge..för vi skulle till fafar, så vi åkte ner till han..åt där och så, om en stund ska jag värma varm choklad och lägga mig i soffan och slappa och kolla på tv..borde egentligen träna lite på noprovet, men jag känner inte för det..fattar verkligen inget inom no, förstår inte varför man ska lära sig det heller? haha! ha en bra kväll, så hörs vi nog imorgon..kramar!

en bild på mig och alice från igår..du är verkligen världensbästa..ingen är som du,ingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0