25:e oktober 2010.

jag har inget särskilt för mig..så jag tycker att jag lika gärna kan ta mig tid till att blogga lite, för jag känner att det blir bara mindre och mindre..jag slutade tidigt idag, så jag gick bara i skolan till halv 2..det är hur skönt som helst! så skolan var bara bra..tänk om man fick sluta tidigt varje måndag istället,då hade jag varit helt nöjd..men så lär det väll inte bli,jag åkte med Alice hem efter skolan då, vi la oss direkt på soffan och halvsov..eller jag gjorde det iallafall, haha! har inte sovit bra alls inatt, kan ju vara därför med..men efter ett bra tag kom vi på att vi var hungriga och bestämde oss för att steka pannkakor, så det gjorde vi..vid 4tiden gick jag hem..sen dess har jag pluggat lite på  noprovet som vi har imorgon..kan allt jag ska nu tror jag faktiskt! vi hade föresten soprov idag med..det kändes som om det gick riktigt bra! så får hoppas på det bästa..nu ska jag gå er och se om det är något bra på tv, fast det är det väll inte..för när man har sån lust att kolla på tv, så finns det inget bra..vi hörs, kramar!

ni får en härlig sommarbild på mig och Alice..vad jag saknar det när jag ser bilder,man vill tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0