storebror med familj.

min bror, maria, linus och milo åkte hem för en stund sen nu..dom kom vid 10 idag på morgonen ungefär..det var kul att träffa dom! jag har sprungit runt och busat med linus, och myst med lilla milo..så härligt så! annars har jag inga planer för dagen, får se om jag träffar alice och sara senare kanske? får hoppas det..alice skulle ringa senare iallafall..nu har jag precis fört över bilder till datorn så jag ska ta och redigera och fixa lite med dom..sen har jag ingen aning vad jag ska göra, får se om det händer något? hoppas ni har haft en lika bra dag som jag änsålänge..kramar!

jag fick ingen bild på linus idag, men ni får en på milo och mig.. älskadebrorson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0