dålig uppdatering.

sitter och lyssnar på musik..så jag blir på bättre humör medans jag pluggar engelska och so, jag är så trött på skolan nu,trött på att klockan ringer kvart i 7 varje dag,trött på att komma hem vid 4 varje dag,man är ju helt slut när man kommer hem, det ska verkligen bli skönt med ett höstlov nu, det behövs! iallafall så har det inte hänt något kul igår eller idag..egentligen minns jag inte så mycket vad jag gjorde i måndags, men jag antar att det inte hände något speciellt? idag har det inte heller hänt så mycket, var så trött när jag kom hem..men jag pluggade på ändå, sen gick jag ut en runda..träffade alice och hennes mamma när jag skulle gå ut, så jag gick och pratade med dom,sen in i en varm dusch, och nu sitter jag med en stor mysig filt..nu är det nog bäst jag pluggar vidare,hur trött jag än är..sen ska jag värma oboy och lägga mig på soffan och titta på tv..låter som en slapp kväll? men det är bara bra, bara bra! dålig uppdatering på senaste tiden, men jag har inget att skriva längre..ska försöka bättra mig, lite..

bild på mig vid havet i åhus,i våras någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0