ny header.

sara åkte hem för en stund sen..nu kommer jag inte kunna träffa henne på en hel vecka, avundsjuk på henne eftersom hon ska utomlands! kommer verkligen sakna henne..något sjukt mycket! vi har haft det bra iallafall, hon kom till mig vid 4 ungefär, vi gjorde egentligen inte så mycket pratade om allt möjligt, sen gick vi ut en runda och tog lite kort jag lägger upp dom här sen..som sagt nu har hon åkt hem, jag ska snart gå ner och äta bullar som mamma har bakat..mums! slutade sent denna måndagen, skolan segade dig fram men den tog slut iallafall..den var helt okej, hade hemkunskap idag så slapp vara döhungrig när jag kom hem för en gångs skull..haha! föresten som ni ser har jag en ny header, alice fixade en ny till mig innan..tack gumman! själv är jag nöjd..jag uppdatera sen, så kommer bilderna upp jag och sara tog idag, har det bra, så hörs vi..kramar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0