nu är det äntligen höstlov.

nu kom jag precis in..jag hade inget för mig så jag stack ut och gick en runda istället, föresten nu är det höstlov, som jag har längtat! det kommer bli så skönt..och skolan har bara varit bra idag, fredagar är ju redan slappa..men vi hade ingen so som vi har i 1 och en halv timme på fredagar annars, så istället kollade vi på film med klassen och åt godis..så bra så! så vi hade bara no, engelska film och bild idag, sen slutade vi vid kvart i 3..bra fredag! nu ska jag bara ta det lungt..äta god mat och så, senare ikväll blir det idol..men alice hoppade av, och linda har åkt ut..vem ska jag nu heja på? får se helt enkelt vem som är bäst ikväll..
vi kanske hörs ikväll, annars gör vi det imorgon..kramar! ♥



Kommentarer
Postat av: Markus

Jay är bäst! =)

2010-10-30 @ 10:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0