nu är det äntligen helg.

idag har jag inte suttit vid datorn alls, förutom nu.. så det är därför jag inte har bloggat något idag, skolan var bara bra idag, fredagar är så slappa och bra, snabbt går dom med..nu är det äntligen helg med, så himla skönt! slutade vid 14:50 då gick jag ner till byn för mamma och min syster var där har inte träffat henne på ett tag så jag har saknat henne.. iallafall så vi gick där en stund bara, sen åkte vi hem då..då spelade jag wii med min syster och pappa..haha, det är verkligen kul! jennie åkte hem för någon timme sen,och nu har jag precis tittat klart på idol..dåligt att alice har hoppat av, jag som hejade på henne..men det finns ju massa mer som är riktigt bra!vi hörs, har det bra..kramar!

här har ni 3 bilder från dagen.

jennie och jag, du är bäst! ♥


jennie och pappa ♥


Kommentarer
Postat av: Markus

Hur gick det för Jennie, kunde hon köra bil?? =)

2010-10-23 @ 10:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0