LinneaGöstasson..

En tjej som verkligen har något speciellt..
det där extra bara vissa har..
tänk linnéa, nu är det fyra år vi har varit bästavänner på riktigt..
det är fyra år sen vi sa det där ordet, föralltid.


det är med dig jag har alla fina & oförglömliga minnen,
minnen som alltid kommer finnas kvar, dom allra bästa!
För mig är du min andra halva, som jag delar mitt liv med.
Det är dig jag vill fortsätta mitt liv, utan dig går det inte.
i alla lägen, ända sen jag var mycket liten har du alltid hjälpt mig..
stora som små saker, du håller alltid min hand och säger - Sara, det blir bra.
det känns så skönt att få höra det från dig, för det är från dig det är äkta..
allt du säger är äkta, du är en äkta person.. som jag vet aldrig kommer svika mig.
jag kan lita på dig mer än vad jag litar på någon annan person på hela jorden.
säger jag någonting till dig, vet jag att det till 100% stannar hos dig..
du vet mitt liv utantill, för jag har aldrig varit rädd för att berätta allt för dig..
jag brukar fundera på hur allt hade varit utan dig, hur Sara hade varit..
jag tror jag hade varit en av dom som alla andra är, röker, super osv osv..
du har fått mig in på rätt väg, att meningen med livet inte är att supa bort sitt liv..
jag är så himla glad att jag fick lära känna dig,
för utan dig hade jag varit den personen jag aldrig ville bli.
med dig är jag den jag vill vara, den sara jag verkligen är innerst inne..
med andra blir det helt automatiskt sara, med dig blir det äkta sarabjarnemoljungdahl..
jag är världens lyckligaste människa tillsammans med dig, skrattar & ler hela tiden..
du accepterar inte bara sara, du accepterar hela jag.. hur jag är.
du har fått mig att inse livets mening, vad jag ska kämpa för..
att sluta kämpa & ge upp skulle jag aldrig göra, då skulle jag svika dig..
& det är något jag aldrig skulle göra, aldrig aldrig aldrig..
tack till min lilla ögonsten för att du står ut med mig..
för att du alltid finns där & håller min hand..
tack för att jag alltid kan lita på dig, när jag behöver prata av mig..
tack för att du är min bästavän, andra halva, och ibland som min syster..
och nu till det jag från början ville komma fram till
- jag älskar dig Sanna linnea evelina göstasson..
du måste ta mig f*n ha vingar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0