kalas för morfar.

har duschat, klätt på mig, fixat håret och sminkat mig..så nu är jag klar! vid 1 ungefär så åker jag mamma och pappa till mormor och morfar, eftersom min morfar har fyllt år, så då blir det kalas..träffa släkten och så, det blir nog super! kommer inte hem förens ikväll..så ingen mer uppdatering idag, kanske ett mobil inlägg..nu är det ju höstlov med..jag har inte planerat så mycket, men imorgon kommer alisa till mig på dagen någon gång..sen sover hon hos mig..det blir särket hur bra som helst! sen på fredag så blir det spa på ronnebybrunn med mamma och min syster..ska bli så jäkla skönt! sen har jag inte planerat något mer..men lovet blir nog bara bra! ni får ha en bra dag..kramar!

det får bli två bilder på mig och morfar idag, passar ju bra när vi ska fira han!
världensbästa morfar! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0