hemma hos alisa.

sitter hemma hos alisa nu..vi kom hem från skolan för en stund sen, vi har bara bytt om för vi ska till dansen sen vid kvart över 5..dansen blir nog lika kul som vanligt! annars så har dagen varit helt okej,jag överlevde denna torsdagen med även fast torsdagar går så sakta..när jag vaknade upp idag på morgonen och tittade ut så var det helt vitt med massa snö..jag vill verkligen inte ha snö redan, jag tycker det är alldeles för tidigt ännu..bara till att hoppas att den försvinner så snabbt som möjligt! nu ska jag och alisa äta pommes och kebab, mumma!
ni får ha det så bra, så hörs vi nog ikväll..kramar!

det får bli en fin höstbild på alisa..du är bäst, gumman! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0