dop för mina kusinbarn.

mormor och morfar har varit hos oss idag en stund..alltid lika trevligt! pratade bara och så, åt scones med..mums! jag ska ju på dop idag vid 3, för mina kusinbarn simone och tuvalie..så jag plattade faktiskt mitt hår idag,det var jättelänge sen sist..så förutom att mormor och morfar har varit här,så har gjort mig iordning..nu är jag iallafall klar, håret är platt..sminkat mig har gjort, och nytt om,så nu är jag färdigt.. skönt det! dagen blir nog bara bra,roligt att träffa alla och så.. det kommer bilder från dopet imorgon eller något, nu ska jag ta och göra något annat, för här vid datorn händer absolut ingenting, så varför sitta här? vi hörs ikväll, eller imorgon..
ni får ha en bra dag, för det ska jag ha..kramar!

slänger in en bild på mig med..så ni ser hur jag ser ut idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0