6:e oktober 2010.

kom hem från alice för en timme sen ungefär, jag åkte med henne hem direkt efter skolan idag..vi gjorde egentligen inte så mycket, tog det bara lungt och pratade..mamma hämtade mig vid 6tiden, sen dess har jag ätit, packat till idrotten och dansen, pluggat lite på noprovet så lite har jag hunnit med iallafall..nu är det redan kväll och jag är verkligen jättetrött, så jag ska bara slappa resten av kvällen..det låter bra tycker jag! annars så har jag väldigt stor lust att åka utomlands, få bada och sola..gud vad skönt det skulle varit,om jag hade fått bestämma så hade jag bokat en resa nu haha! jag avundsjuk på sara som är i egypten nu, hoppas du har det bra vännen, jag saknar dig! nu ska jag fortsätta att lyssna på min underbara spotify lista..och ta och göra något, ni får ha en bra kväll..kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0