5:e oktober 2010.

nu har jag varit duktig och pluggat lite på noprovet som är tills på torsdag, får väll se hur det kommer att gå..hoppas på det bästa! har ätit och så med..varit ute lite med..men gick in för att jag frös så mycket,kallt är det idag..annars så är allt bra tisdagar är bra i skolan..dom går jättesnabbt och är inte särskilt jobbiga,har elevensval sista timmen jag och alisa rider, haha! men det är faktiskt rättså kul, red i skogen idag och jag kan säga att det var inte lite kallt..gah! pappa hämtade mig lite över 4, så jag slapp ta bussen hem, skönt! ikväll händer det nog inte så mycket, ska ut en runda med pappa sen..kolla på tv, slappa ja det vanliga helt enkelt..ni få ha en bra kväll, så hörs vi senare eller imorgon..kramar!

ni får två bilder på mig och alisa från idag..du är bäst gumman..allra bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0