2 oktober 2010.

mamma åkte till jobbet för en stund sen..och pappa är iväg, så jag är hemma själv nu..men det är oftast skönt att vara det,eller ja ibland..jag ska snart gå ner och äta, börjar bli hungrig nu..senare ska jag gå ut och gå en runda, tar med mig mobilen så musiken kan underhålla mig..annars vet jag inte vad som händer just nu på dagen,pappa kommer hem vid 4tiden iallafall..och alice skulle ringa mig när hon kom hem från öland med, så ska jag upp till henne och sova där..det blir nog jättebra! har bara varit med henne en gång denna veckan, helt sjukt..men jag uppdaterar mer under dagen..ni får ha det så bra, kramar! ♥

bild på mig från idag,lyckades inte få något bra kort med systemkameran, så det fick bli mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0