1 oktober 2010.

nu kom jag precis in har varit ute och gått en långrunda med pappa..riktigt skönt! trots att det är höst och allt..nu är det redan mörkt ute, men hösten är mysig iallafall..nu är det äntligen helg, denna veckan är avklarad,skönt! skolan har bara varit bra idag, fredagar är rätt slappa, tur det..jag slutar vid 15:55 på fredagar, så jag får stå och vänta på bussen i 40 minuter, förstår ni hur segt det är? gud..kom hem vid 4tiden,var lika hungrig som vanligt när jag kommer hem,så åt självklart, annars har jag bara varit ute, läst lite..och suttit här, var ju som sagt ute och gick med pappa med, så ikväll blir det att slappa i soffan framför idol med mamma och pappa..mysigt! imorgon vet jag inte alls vad som händer, men jag antar att jag ringer sara och se om hon vill träffas..vi får helt enkelt se imorgon..ni få ha en bra kväll, så hörs vi kramar!

en bild på mig från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0