igår och idag.

Jag kom hem från dansen för en stund sen..dansen gick bara bra och riktigt kul var det..härligt att träffa alla med! innan dansen följde jag först med mamma in till frisören när hon skulle klippa sig, sen gick vi in till en pizzeria och åt..inte ofta jag äter pizza,isåfall gör mamma egen.. men gott är det! efter vi ätit upp så åkte jag till Alisa, var där en stund sen stack vi till dansen då..föresten igår så var ju jag och Sara hos Alice på spakväll..och kvällen var hur bra som helst, vi badade bubbelbad, bastade åt massa gott och tittade på 'i rymden finns inga känslor' själv tycker jag inte att filmen är speciellt bra..idag vaknade vi vid 9tiden, gick ner och åt frukost..sen spelade vi lite wii, och vid 1tiden åkte jag hem då..men tack för kvällen tjejer, och lite av dagen idag..kunde inte blivit mycket bättre!
har det så bra..kramar!

här kommer två bilder från kvällen igår när vi badar bubbelbad..ni är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0