första advent.

Kom ut från en varm dusch nyss, det behövdes verkligen så kallt som det är ute..det är snöstorm ungefär, så det blåser för fullt, och det är hur mycket snö som helst..men jag måste säga att det är precis lika härligt ändå! självklart så har ju jag och Alice åkt pulka idag, det är ju så kul! nu känns det verkligen att det snart är julafton, för nu är det jul..snön är här, allt julpynt är uppe, och nu är det första advent idag med..vad jag längtar till julafton! förresten så sov ju Alice hos mig igår kväll, vi tittade på tomten är far till alla barnen, den var väll inte särskilt bra, men lite småkul ibland..mysigt hade vi det iallafall! idag fyller min pappa år, så gav han presenter och grattade han, grattis älskade pappa..du är världsbäst! nu ska jag nog snart gå ner, sätta fötterna i ett varmt fotbad kanske? det hade varit jätteskönt..ska iallafall gå ner och prata lite med mamma och pappa, och se om det finns något kul på tv, eller spela lite super mario, hoppas ni har haft en bra dag, kramar! ♥

här kommer några härliga bilder på mig och Alice sen igår, när vi gick ut i snön i pyjamas, haha! lite småkul.. jag älskar dig min bästavän, jag är så glad att jag har dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0