ni är så fruktansvärt bra tjejer.

Nu har jag precis kollat på idol med mamma och pappa, så mysigt! Jay och Olle är helt klart bäst, dom ska stå i final! det är vad jag tycker, dom är så sjukt bra båda två! iallafall så kom jag hem vid 7 ikväll, efter skolan åkte jag hem till Jennifer, stannade hos henne i några timmar.. vi hade det så bra! vi skulle spela anden i glaset, men det funkade självklart inte, så vi får testa det nästa gång istället..annars så pratade vi mest och gjorde inte så mycket, men vi hade lika kul ändå! imorgon är det lördag, och då ska vi passa Linus hela dagen..jag har saknat honom,så det ska verkligen bli hur kul som helst! senare på kvällen kommer Alice sen sover hon hos mig, det blir nog en jättebra lördag!
hoppas ni har haft en bra dag, kramar!

här kommer bilder från dagen, på mig,Alisa,Isabellé,Elaine och Tracey när vi stack ner till byn.
Isabellé fyller år idag också, så stor grattis bästa! jag älskar dig!  ♥
och ni andra..tjejer, jag älskar er med..ni är så fruktansvärt bra allihopa!






Elaine, Tracey, Linnea, Isabellé Alisa. ♥

Kommentarer
Postat av: tracey♥

älskar er allihopa!! <3

2010-11-26 @ 22:52:25
URL: http://tracees.blogg.se/
Postat av: isabelle

håller med tracey,!<3 älskar er allihopa<333

2010-12-19 @ 18:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0