due date.

Jag kom hem för bara en lite stund sen nu, som jag skrev innan idag så har jag varit i stan med mina tjejer, Alice, Ebba och Stina..vi har haft det så himla bra! vi åkte in till stan vid 4, kom fram vid halv 5..då gick vi in till en kina restaurang och åt, det var så länge sen jag åt kinamat, så det var verkligen på tiden nu, så gott är det! där satt vi i en timme ungefär, åt och pratade om allt möjligt, mysigt var det iallafall! när vi hade ätit upp och så, gick vi och köpte biljetter och godis, efter det gick vi ut, och väntade på att klockan skulle närma dig, och sen vid tjugo i 7, så började bion äntligen..due date, gud vad vi skrattade, helt sjukt vad rolig den var..värd att se säger jag bara! nu är jag hemma, tack för kvällen säger jag bara, ni gjorde den hur bra som helst, vi gör om det snart..helt klart! hoppas ni har haft det lika bra, så hörs vi..kramar!

bilderna är tagna med mobil och det var mörkt ute, då det är därför bilderna är så dåliga.

ni är så fruktansvärt bra tjejer! ♥









till slut en bild på vår stora sprite, vi tog den största som fanns..haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0