kalas för mamma och pappa.

Nu har jag suttit här i över en timme bara för att föra över bilderna, redigera dom och sen ladda upp dom..men nu är det äntligen klart! haha..men egentligen tycker jag det är kul att redigera och så, sen hade jag inget annat för mig nu, så varför inte? som sagt så har ju vi haft kalas hemma hos oss idag, firat mamma och pappa..så släkten kom,bara kul och trevligt..nu har alla åkt hem, jag ska nog snart gå ner och se om det något kul på tv ikväll, för jag har ingen aning, iallafall så har dagen varit bra, vi hörs imorgon..kramar!

här kommer bilder från idag.

Linus och jag. ♥
mormor och Milo. ♥
Jennie och Milo. ♥
Linusälsklingen..suddig bild, men precis lika söt för det.

Milo,älskade lilla brorson, så söt.
Jag och jennie..syster!
Jennie, Jag och vår älskade mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0