ni är bäst tjejer.

Jag har precis kollat lite på tv, men jag tyckte inte att det fanns något kul att se, så blev sittandes här nu..skolan gick väll bara bra.. även om det kändes som om den aldrig någonsin skulle ta slut, men som tur väl gjorde den det, efter skolan så åkte Siri, Alice och Sara med mig hem..toppen! vi åt först och så, sen har vi tagit bilder, dom kommer här under sen..och bara pratat,skrattat och haft kul..tack för dagen, den blev hur bra som helst! hoppas ni har haft en lika bra dag som jag, kramar!

tack för att ni finns, jag älskar er! ♥







Kommentarer
Postat av: 'diana

sjukt fin blogg du !:)

2010-11-11 @ 17:10:20
URL: http://dulcediana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0