underbara idol.

Nu har jag tittat klart på idol, helt underbart program! Jay var helt klart bäst ikväll, det är vad jag tycker iallafall..som alla andra fredagar så hoppas jag att Andreas Weise åker ut..det är hans tur nu! påtal om annat än idol, så har jag ju också varit i skolan idag, den var bara bra..fredagar är så bra! så slappa, så sköna..vi slutar ganska tidigt på fredagar med ju, tur som jag hade idag så var pappa i Tingsryd och kunde skjutsa hem mig..så jag åkte hem till Alice, vi gjorde väll inte sådär jättemycket, åt lite..och spelade wii fit, vi hade det så bra så! jag åkte hem vid 7 ungefär..så har min dag sett ut, så den har varit bra..nu är det äntligen helg, åhh' vad skönt! min mamma har ju fyllt år, och pappa fyller år snart..ska fira dom imorgon, så då kommer hela släkten,det blir kul!
hoppas ni har haft det bra, kramar!

en bild på mig som är tagen för några veckor sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0