spakväll.

jag kom hem från Alice för en halvtimme sen ungefär..sen dess har jag hunnit packa, och bytt om till leggings och en skjorta, så jag är klar nu..jag tycker inte att det finns någon andledning till att sminka sig om man ska bada..så jag skippade det, så nu är det bara att vänta till klockan blir 6, sen sticker jag upp till Alice för en spakväll sen sover ju jag och Sara där,denna kvällen kommer nog blir hur bra och mysig som helst..finns det något skönare än att basta och ett bubbelbad nu på hösten? jag tror knappast det..så skönt! nu ska jag ta och fixa lite..hoppas ni får en lika bra kväll som jag, kramar!
en bild på mig för några minuter sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0