snart 1 december och snart jullov.

Kom in för bara en liten stund sen, har varit ute och gått en runda med min älskade mamma, riktigt härligt faktiskt! sen slutade vi skolan redan vid halv 2 idag,så jag kom hem tidigt,helt sjukt vad skönt det är att komma hem några timmar tidigare..så min dag har bara varit bra! nu är det snart 1 december också, tänk vad snabbt tiden går..snart är det julafton, jag har redan gått halva 7;an, och jag som nyss började 6;an? det känns lite konstig när man tänker så..nu är det iallafall snart jullov! bara tre veckor kvar till dess nu exakt faktiskt..bara att tänka så gör mig glad! nu ska jag gå ner och äta pepparkakor och spela mario kart, och senare ikväll ska jag kolla på ung och bortskämd, haha..hur kul som helst är det programmet! ni får ha det så bra, kramar!

Mamma och jag i Åhus i somras, man längtar tillbaka även om vintern är mysig den med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0