Ronneby brunn.

Jag kom hem för 20 minuter sen ungefär..har ju varit i Ronneby hela dagen idag, har haft det hur bra som helst.. vid 9 så åkte jag och mamma till Ronneby, hämtade upp min syster sen åkte vi till Ronneby brunn spa.. jag fick först en ansiktsbehandling, det var verkligen jätteskönt! sen bastade vi, badade bubbelbad och bara hade det skönt..vid 1 så åkte vi därifrån, Markus kom också..vi var hungriga med..så vi gick och åt, sen gick vi vidare i affärer och så, köpte present till mamma eftersom hon fyller år på söndag, och farsdagpresent till pappa..så nu är det klart..skönt det! själv köpte jag en midjekjol, en t-shirt och knästrumpor..kanske visar upp det någon dag, vi får se..min dag har iallafall varit riktigt, riktigt bra! och nästa gång jag åker dit på spa, så ska jag helt klart ta chokladmassage!
hoppas ni har haft det lika bra, vi hörs..kramar!

en bild på mig och min syster. ♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack gumman för en härlig dag<3 det får vi snart göra om:) Gonatt & sovgott! Kram

2010-11-05 @ 23:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0