nu är snön här igen.

Nu har jag varit så duktig och skrivit en rapport om Holtab, det var inte det roligaste precis.. vi var där på studiebesök i fredags..men självklart så lyssnade ju jag inte vad dom sa, men jag gick in på deras hemsida och pappa hjälpte mig så nu är det klart..gah, vad skönt! förövrigt så har det inte hänt något speciellt idag, skolan har varit som alla andra onsdagar, fast jag har varit ovanligt glad hela dagen för det är bara TRE veckor kvar tills jullovet, bara tre veckor..det är ingenting! sen finns det ju massa underbara människor som lyser upp dagarna med! förresten så började det snöa igår kväll, det var helt vitt ute idag när jag vaknade.. så nu är snön här igen, det är ju jätte mysigt med snö och så, jag tycker om den! men det dåliga är att det är så jäkla kallt! fast sen är det ju trots allt ingen riktig vinter eller jul, om det inte finns någon snö..så det var nog dags att den kom nu!
vi hörs nog imorgon, ni får ha det så bra, kramar! ♥

sprang ut i morse och tog två snabba snöbilder..dom blev inte så bra eftersom det var jätte mörkt, och sen sprang jag in lika snabbt igen så jag inte skulle frysa ihjäl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0