längtar redan till jullovet

Jag kom precis in nu, varit ute och gått en runda..gick förbi kyrkan med, gick till farmors grav och tände ljus och så, sen innan jag gick ut så var det ganska fint väder, det regnade iallafall inte..men självklart så började det senare, så var helt blöt nu när jag kom in..haha! annars idag så har jag bara tagit det lungt, riktigt skönt..har bland annat tittat på new moon också.. så grymt bra är den, och dom har två  filmerna med! sen har jag inte gjort så mycket mer, suttit här vid datorn..bara slappat helt enkelt! men det tycker jag man ska göra nu, när höstlovet snart är slut nu, usch..ärligt talat så längtar jag redan till jullovet! påtal om jul så har jag haft sån lust att baka pepparkakor idag..det är ju så gott! mums..men nu ska jag gå ner och fika lite, sen åker jag och pappa till farfar en sväng..
ni får ha det så bra, så hörs vi..kramar!


Vi saknar dig här. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0