idag och igår.

Jag kom hem från skolan för lite över en timme sen, vi gick ju länge idag..men dagen har varit bra trots det, vi hade  hemkunskap sista lektionen och vi hade vikarie idag, så idag fick vi äntligen baka, vi gjorde pepparkaksmuffins..bäst som jag och Isabellé är så blev dom självklart hur goda som helst! igår var ju jag i stan med mamma och pappa, var där hela dagen, det var mysigt! och kul med såklart, hittade en ring, vantar, luvtröja och ett par lacktights..det kanske kommer bilder på det någon dag framöver, men vi får se..jag letade efter en jeansskjorta som jag verkligen vill ha, men hittade självklart ingen..får leta vidare! nu ropar pappa att maten är klar, så ska gå ner och äta nu.
vi hörs ikväll eller imorgon, kramar!

En bild på mig och Alisa sen höstlovet..
du lyser upp alla mina dagar, du är det bästa som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0