hos min bästavän.

just nu sitter jag hemma hos Alice..jag gick upp till henne när jag hade varit ute och gått en runda, nu har jag varit här i över en timme ungefär..sen jag kom så har vi bara ätit och spelat wiifit..nu vet jag inte riktigt vad vi ska ta och göra, men något händer väll..jag ska hem vid 4tiden någon gång, sen vid 6 kommer jag och Sara till Alice igen..så ska vi ha en 'spakväll' bada bubbelbad, basta, titta på film, äta massa gott och bara mysa..det blir nog hur bra som helst! så nu vet ni hur min dag och kväll ser ut.. det blir så bra så! nu ska jag och Alice ta och göra något annat, ni får ha det så bra..kramar!

en bild på mig och Alice sen i somras, du är det bästa i mina ögon! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0