en bra dag med dom bästa.

nu har jag precis ätit..så nu är jag mätt! nu lyssnar jag på massa bra musik och väntar på att Alice ska komma till mig, hon ville inte med på kalas så jag sa till henne att hon kunde vara hos mig ikväll istället, så kvällen blir nog bara bra, vi ska nog bara mysa framför tven, eller något sånt..iallafall så har jag varit med Alice och Sara innan idag också, vi har haft det såbra så..nu när det är höst igen så har vi blivit lite smått beroende av wii så det har vi såklart spelat..men det är ju så jäkla kul! sen har vi pratat,pratat och pratat har alltid så mycket att prata om..och bara skrattat och haft kul!
jag hoppas ni har haft en lika bra dag som jag, kramar! ♥

en bild på mig och Sara från idag, jag ser helt trött och blek ut jag vet.


Kommentarer
Postat av: tracey (:

har du färgat håret? håret ser så himla mörkt ut :)<3

2010-11-02 @ 22:57:02
URL: http://tracees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0