bra dag.

Nu har jag ätit lite..man blir ju hungrig efter dansen! som sagt..så vet ni ju att torsdagar för min klass är den jobbigaste dagen på hela veckan,jag hatar dom verkligen! men till något mycket bättre..efter skolan gick jag och Alisa hem till Ajla, vi pratade och skrattade mest som vanligt! vi tog lite kort med..sen gick vi till Börjes och åt, efter det hem till Ajla igen, sen vid 5 så gick vi bort till dansen, där var det självklart lika kul som vanligt och det gick bra! vi skrattade hur mycket som helst..åh' vad kul det är! nu är jag hemma, det är ju ganska skönt det med..kan inte fatta att imorgon är det redan fredag, det är helt sjukt vad snabbt allt går..visst det är bra att veckorna går snabbt, så det blir helg..men det var ju nyss måndag? haha..jag förstår det inte, snart så är det julafton med, jag längtar lite faktiskt..det är så himla mysigt med julen!
hoppas eran dag med har varit bra, för det har min..kramar!

detta är en gammal bild på mig och Alisa..sen 6:an.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0