bio med tjejerna.

Nu har jag gjort mig i ordning, så nu är jag klar med det.. jag har varit lite småseg idag så det fick ta sin lilla tid, vid 4tiden idag, så åker jag,Alice,Ebba och Stina in till Växjö, där går vi och äter och så först, sen går vi på bio due date..den första var ju hur kul som helst, så denna är nog riktigt bra med! det ska bli hur kul som helst med tjejerna idag! men vi ska ju inte dit än, om 3 timmar eller något sånt, jag får se vad jag gör tills dess..snart ska jag nog gå ner och spela mario kart, ja..jag har faktiskt blivit beroende av det, men det kommer ni också bli om ni spelar det, haha! förresten såg ni idol igår eller? Andreas Weise åkte ut, jag blev så glad, äntligen säger jag bara! nu hejar vi på Jay och Olle, dom ska stå i final, eller vad tycker ni? haha..det är mina favoriter iallafall, fast Jay är faktiskt allra bäst! jag bestämde med mamma innan med att vi åker in till stan imorgon också, fast för shopping istället..det var ett tag sen nu, så vi tycker att det är dags! det ska bli kul..
hoppas ni får en bra dag, för det ska jag ha..kramar!

Det får bli en fin bild på Ebba och Stina..tog den från Alice blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0