17:e november 2010.

Har nyss kollat lite på tv, även pluggat på no provet, jag kan allt jag ska kunna nu, helt otroligt fattar inte hur jag har lyckats? men skönt är det! nu är det redan torsdag imorgon och snart är det helg igen, gud så härligt! men sen går det lika snabbt så är helgen med över, iallafall så har jag inte gjort särskilt mycket idag, mest tagit det lungt.har varit så trött idag, så jag orkade inte göra så mycket..min mamma och pappa ska till Göteborg med pappas jobb imorgon, så jag sover hos Alice imorgon, och stannar där tills fredagskväll, det kommer bli hur bra som helst! sen går jag ju med Alisa hem imorgon, sen sticker vi tills dansen..vi hörs kanske hos henne, eller hos Alice..Iallafall så ska jag snart gå och lägga mig nu, för det första så är jag jättetrött och sen måste jag orka stiga upp imorgonbitti, för det orkar jag knappt längre..lov? ja tack!
ni får ha det så bra, kramar!

En gammal bild på mig och Alice..jag älskar dig mest över allt annat min bästavän. ♥


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: jag la upp ett inlägg med var alla ringarna är ifrån, spana in det :) Kram

2010-11-19 @ 19:08:46
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0