16:e november 2010.

Jag kom hem från skolan för en timme sen..sen dess har jag ätit och pluggat lite tills no provet, för vi ska ha no prov igen nu på fredag, det är verkligen det värsta ämnet, helt meningslöst och tråkigt..men jag får helt enkelt försöka plugga lite ändå..vi hade förresten spanska prov i skolan idag med, det kändes verkligen som det gick riktigt bra, verkligen..så får hoppas på det bästa! en helt okej dag i skolan idag,det är ju inte så jobbigt på tisdagar, imorgon väntar en desto värre..usch! jag vill ha lov igen..slippa allt plugg, tänk vad skönt..men någon gång måste ju loven ta slut, dom också..men jag ska nog klara det, får se lite framåt istället, bara tre dagar kvar av denna veckan, nu ska jag gå ner och tvätta bort sminket, byta om till myskläder, och sen plugga no, oj, vad roligt jag ska ha det..gah! allra helst hade jag bara lagt mig och sovit, vad skönt det skulle varit..nej, nu får jag sätta fart..hoppas ni får en bra kväll, kramar!

det får bli en bild på mig sen sommarlovet, gud vad jag saknar sommaren nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0