jag älskar vädret.

kom precis in,åt middag ute idag..så himla mysigt!
skönt att kunna göra det..det känns verkligen att det är sommar nu,
så himla fint väder nu ikväll,det är faktiskt bättre än innan idag på dagen,
ångrar mig lite att jag inte tog ett dopp i poolen,haha!
iallafall så snackar jag med,alisa,sabra och lilli nu..
vi bestämmer lite inför imorgon,det blir att åkta till tingsryd då,
och vara med dom..har saknat dom, så det kommer bli hur bra som helst!
nu har jag inget mer att säga,så vi hörs imon, har det bra!

2 bilder från nu ikväll, när jag var ute i poolen, åhh' älskar vädret!


Kommentarer
Postat av: a

jag saknar dig.......... <3

2010-06-22 @ 22:05:46
URL: http://aliceemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0