ville börja om.

jag ville börja om med bloggen..så jag startade en ny,
tröttnade på den gamla..men iallafall kom jag nyss hem,
jag åkte ju med alice till Åhus igårkväll,så har varit där..
tills ikväll då,vi har haft det toppen! bara haft kul,
igårkväll när vi kom dit åt vi nästan direkt,
sen kollade vi lite på tv och myste..vi vaknade vid 10 idag,
så vi gick upp och åt frukost..sen gick vi en runda till kiosken,
köpte glass 'ottos glass' den är verkligen den godaste som finns!
vi gjorde väll inte så mycket mer..cyklade till affären sen med,
vi var så sugna på jordgubbar,choklad,och chocolatte,som vi köpte det..
vi är sådär rätt tjocka ibland..hihi!
tack för dessa två dagarna..du är helt enkelt bäst!






Kommentarer
Postat av: a

sv: jag älskar dig linnea..

dessa dagar har varit undebara med dig gumman! <3

2010-06-13 @ 20:23:11
URL: http://aliceemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0