solen är tillbaka igen.

jag kom precis in nu..jag vaknade vid 10 över 11 idag,
så länge brukar jag aldrig kunna sova..haha! men jag vkanade upp pigg iallafall,
sen tittade man ut..oj' vilket fint väder det var, 28 grader varmt med,
åhh' vad glad man blir då! så jag gick ju självklart ut och la mig på studsmattan,
satte igång musiken på mobilen..där låg jag särket i över en halvtimme och solade,
så skönt! men jag tror inte det blir någon 'toppen' dag..ser inte ut så nu,
det är mörka moln på hela himmlen,så det börja nog regna snart,
åska med kanske? gah' hoppas inte det, är ju hemma själv..
hur läskigt som helst då ju,då finns det inget att göra heller,
men nej det ska inte bli någon åska! haha,nu måste jag städa..
jag kan vara sådär lite småduktig ibland, när jag orkar då..hihi!
sen om det är lika varmt så kanske jag tar ett dopp i poolen,det skulle inte vara fel,
ja vi får se.. vi hörs om några timmar eller innan, har det så bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0