sol,bad och fruktdrink.

alice cyklade precis hem från mig,sara ska med göra det snart..
jag har ju varit med dom hela dagen idag, så vi har varit ute hela tiden,
solat och badat det mesta,vi gjorde en fruktdrink med jordgubbar,äpple och melon,
med läsk i.. den blev riktigt god måste jag säga..men nu ska jag göra iordning husvagnen,
bädda och så.. för alice,sara och jag ska sova i min husvagn inatt, hur mysigt som helst!
sen ska vi mysa med godis,chips och cider, mycket bättre än så kan det väll inte bli?
jag tror inte det.. det har varit en superlyckad dag idag, tack vare dom..ni är bäst!
det kommer fler inlägg ikväll, med lite bilder och sånt tror jag,
men jag bloggar inte så mycket nu på sommaren,när det är så himla fint ute,
jag är ute från morgon till kväll ungefär, har ingen lust att sitta inne vid datorn då,
måste ju passa på nu när sommaren äntligen är här, finns ju inget bättre!
här kommer iallafall några bilder från idag, ni får ha det så bra, kramar! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0